piątek, 30 lipca 2010

Wymianka wakacyjna-cz.3

I ostatnia:) Agnieszka napisała maila, stąd wiem, że paczka dotarła, więc czas na prezentację:
Z wakacjami najbardziej kojarzą mi się owoce, stąd arbuzowa podkładka pod kubek, herbata pomarańczowa i musli truskawkowe. Poza tym: woreczek z monogramem wypełniony lawendą, letnia delikatna biżuteria, książeczka z wzorami DMC i czekolada - bo miało być też coś słodkiego:) Na zdjęciu brakuje tylko pocztówki z miejscowości, w której mieszkam, ale była, zapewniam:)

3 komentarze:

  1. Była,była:)Potwierdzam, a paczuszka fantastyczna!!
    Asiu,wysłałam Ci zapytanie na maila..:)Pozdrawiam!!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dary fantastyczne !!!
    Oj starsznie zazdroszczę książki z wzorami ;-)

    Czy można gdzieś taką zdobyć ?
    Jestem co prawda raczkująca w dziedzinie haftu krzyżykowego, ale uparta ze mnie baba ;-)

    Dziękuję za wizytę u mnie.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. książeczkę nabyłam u siebie w pasmanterii. jeśli chcesz-mogę zobaczyć, czy jeszcze są.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo, które tu zostawisz