niedziela, 15 sierpnia 2010

Dwa koty MTSA

Moja fascynacja haftem MTSA trwa, więc jak tylko ktoś mnie prosi o wykonanie haftu według wzoru tej francuskiej artystki, to rzucam wszystko i chwytam za igłę:) Tak było też tym razem - moja koleżanka zadzwoniła i zapytała, czy nie zrobiłabym dwóch kotów na poduszki. Zgodziłam się z radością:) I od razu wybrałam wzory. Śmiem twierdzić, że to uzależnienie. Efekt: 
Koty pofruną jutro do Kasi Ino-Ino, która - jak znam Kasię - wyczaruje z nich dwie piękne poduchy. 

4 komentarze:

  1. Hafcik wspaniały !!!
    Podzielisz się informacją gdzie można znaleźć takie piękne wzory ?
    Chętnie zmierzyłabym się z takim ...
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. już się cieszę na te koty :)))
    będzie się fajowo szyło :D
    a kolorki mam wymyślać, czy sa jakieś preferencje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko-odezwij się na maila-podzielę się z Tobą wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kociaki, też mam ochotę je xxx. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo, które tu zostawisz