sobota, 28 sierpnia 2010

"Ekspresowa" Maja

W czwartek po południu koleżanka zapytała, czy może wyszyłabym imię "Maja", bo idzie na chrzciny. Początkowo zrozumiałam, że chrzciny odbędą się 12.09, więc stwierdziłam, że spokojnie. Po czym okazało się, że chrzest ma się odbyć w niedzielę, 29.08 o 12.00:) Ostro wzięłam się do pracy (jeszcze nigdy nie pracowałam w takim tempie!). Maja była gotowa wczoraj o 21. Odbyła wieczorną kąpiel w proszku, a dziś rano wyprasowałam, podkleiłam, oprawiłam. I oto ona: 

Po cichutku mam nadzieję, że się spodoba...

6 komentarzy:

  1. Cudna !!!
    Mysia mnie urzekła !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. fiuu-fiuu! ale tempo Asieńko... i piękny obrazeczek!

    OdpowiedzUsuń
  3. ekspresowa, śliczna praca, w ładnej rameczce , bardzo dzieciowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobał sie i to bardzo!!! Obrazek jest prześliczny, nawet zdjęcie tego nie oddaje :-) wiem bo widziałam go w oryginale, aż żal, że tylko przez chwilę :-)wielkie dzięki Asia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Joanno już wiem, że będę Cię namawiać na kolejną wymiankę :))) Mycha jest boska :)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo, które tu zostawisz