środa, 1 września 2010

Candy na koniec lata

Ostatnio biorę udział w różnych candy i tak sobie pomyślałam, że czas na moje własne:)
Niniejszym ogłaszam candy na koniec lata - zapisy do północy 21.09. Losowanie 22.09.
Zasady są następujące:
1. należy zostawić komentarz pod notką (osoby, które nie posiadają bloga proszę o zostawienie adresu e-mail)
2. wspomnieć o candy na swoim blogu (podlinkować zdjęcie)
3. czekać cierpliwie na losowanie:)
Jeśli zechcesz dołączyć do obserwujących mój blog, będzie mi bardzo miło.
A zdobyć można:

obrazek o tematyce wakacyjnej, książeczkę z wzorami firmy DMC, podkładkę pod kubek, w której można umieścić haft, mulinki, rustykalny woreczek z wyhaftowanym monogramem pachnący lawendą.


40 komentarzy:

  1. To ja pierwsza ustawię się po takie cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku ale cuda !!!
    Chętnie przygarnę ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. z przyjemnością się zapisuje na takie słodkości a przy okazji zapraszam na moje serduszkowe Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja staję w kolejce po te słodkości;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień Dobry


    Marynarski styl jest trendy ,więc mój e-mail
    jest niezbędny .

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby 7 była moją szczęśliwą liczbą :) zapisuję się z chęcią i pozdrawiam :)
    nojta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się i ja :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty:) Ustawiam się w kolejce:)

    http://myszszeczkunia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się zapiszę :)
    Zapraszam: http://irbisek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowności. Też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się również i zapraszam do siebie :)
    all-4art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również do kolejeczki się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ustawiam się w kolejce.
    jestem nowa i zapraszam do siebie na hafty

    OdpowiedzUsuń
  15. z miłą chęcią dopisuję się:)
    mamkatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Och śliczne candy to i ja się zgłaszam :))
    Zapraszam domnie na słodkości i jesienne Candy:))Pozdrawima:))

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja się skusze:))

    http://malinowe-powietrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Очень соблазнительная! Поучаствую обязательно!
    http://beterok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne candy! Z wielką ochotą się dopisuję i liczę na szczęście w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo świetne candy, zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ech, takich słodkości nie można ominąć:)
    Cuda, cuda tworzysz:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cudne rzeczy tu widzę, chętnie ustawię się w kolejce :)
    Pozdrawiam,
    isana88haft.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. najbardziej mnie kusi zapach lawendy, ponieważ nie znam zapachu ususzonej lawendy , tak "na żywca"
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  24. próbuję i ja :)
    Kinga883@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Joanno, z wielką przyjemnością zapisuję się na te słodkości :))) Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Such a cute giveaway!! I'm a follower & I've posted a link/pic of your giveaway on my blog.

    OdpowiedzUsuń
  27. i ja staję w kolejce i gorąco pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prezenciki więc zgłaszam się i ja
    http://dariatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nigdy nic nie wygrałam, może teraz mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow!
    wonderful candy!
    congrats!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    lapappilon.blogspot.com
    thanks!
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dobry kochanie, dzieki za szanse.
    Pozdrowienia z Ukrainy.
    link na stronie plyt
    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uff...zdążyłam w ostatniej chwili.
    Candy przepiekne ,więc z radością ustawię się w kolejce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcz zdazylam, super, uwielbiam haftowac i z niecierpliwoscia czekam na ogloszenie wynikow. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Super słodkości rozdajesz! Czekam z niecierpliwością na losowanie;)
    pozdrawiam- zoffka
    zoffka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
    i am new follower
    Hugs, rosa
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo, które tu zostawisz