środa, 27 października 2010

Candy bez haftu

Ostatnio miałam okazję zrobić pierwszy krok w temacie biżuteryjnym. Jak zobaczyłam te wszystkie kamienie, kamyczki, szkiełka i inne cudeńka, to trudno było mi się zdecydować, co wykonać. W końcu jednak wybrałam materiały i tak oto z połączenia drewna, filcu, onyksu i jeszcze jednego kamienia, którego nazwy niestety nie pamiętam, powstał naszyjnik pt. "kiść winogron":

Jeśli macie ochotę mieć taki wisior, to zapraszam na candy. Zasady tradycyjne - komentarz pod postem i podlinkowane zdjęcie na swoim blogu. Osoby bez bloga również mile widziane:) Losowanie 11 grudnia. 


38 komentarzy:

  1. Kochana!!!Rewelacyjny debiut w biżuteryjnym temacie!!Oczywiście piszę się na takie cudo:)!!
    Pozdrawiam,Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, no moja droga - z takim talentem to Ty daleko zajedziesz. To ja poproszę to cudeńko. :)
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem typowa baba...jak widzę takie cudeńko ,to lecę doń jak sroka:)
    Stoję więc za koleżankami twardo w kolejce i zostawiam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wisiorek chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień Dobry

    Taka piękna kiść winogrona do wpisu
    e-maila każdego przekona.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tez się podoba! Stoję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o taki wisiorek fajnie wygladał by ze świąteczną kreacją;)
    martynia6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wisior, bardzo oryginalny.
    Dołączam do Candy-zabawy.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i jaki ma kształt ciekawy! Zapisuję się i zapraszam na candy do mnie: http://magdalenaart.blogspot.com/2010/11/sowie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. It's a wonderful candy! Link is on the right bar

    http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chętnie stanę w kolejce :)
    martyska22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się zapisuję! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja jestem chętna! Zgłaszam się i czekam na wyniki :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  14. Красивая гроздь.
    http://wwwdomovenok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam sie :) tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się zapisuję!
    http://ljalja-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. to ja też ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny naszyjniczek:) zapisuję sie więc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny naszyjnik, oby tak dalej. pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczęściu trzeba pomagać więc się grzecznie w kolejce ustawiam, czekam na losowanie i serdecznie zapraszam na candy do mnie :)
    http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej :) piękny :) ja zrobiłam ostatnio bardzo podobny, ale w innych kolorach :) jednak Twój jest dużo ładniejszy :) zapraszam Cię tez na moje candy :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wisior przepiękny i t połączenie materiałów i kolorów - super

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też, ja też, ja też:))))))))))

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja staję w kolejce po te śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczny wisior :)
    Zapisuję sie ,a jakże :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam:) Też się zapisuję. Może szczęście dopisze i to cudo będzie moje :D pozdrowienia!
    kaliina
    mszumal@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. ja bez bloga ale bardzo skuszona słodkim winogronkiem;)))pozdrawiam
    ania.bukowiec@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się zapisuję, śliczny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  30. Boski naszyjnik - ja też ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny - dopisuję się !!!
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  32. So nice!

    http://anna-handmade-stuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny wisiorek. Zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo, które tu zostawisz