niedziela, 2 stycznia 2011

I ślubuję Ci miłość...

Chciałabym, aby ten zaczynający się rok był lepszy od poprzedniego. 
Dlatego też postanowiłam zaczarować go miłością, tzn. pierwszy post w tym roku poświęcić właśnie jej. Są różne odmiany, ja sięgnęłam po temat miłości małżeńskiej. 
Drobna kanwa DMC, nici również DMC, efekt: 

Jest Ona: 
I On:


Choć nie wiemy jeszcze, jak mają na imię, to przypuszczamy, że bardzo się kochają. Bo czy inaczej stawaliby na ślubnym kobiercu? 

Pamiątka ślubu jest moją propozycją na prezent - kupić ją można np. w ArtStacji. 

2 komentarze:

  1. Takiej miłości można tylko pozazdrościć.

    pozdrawiam
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna miłość:)
    Ślicznie dziękuję za udział w moim Candy i dziękuję z serca za odwiedzenie mojego bloga.Życzę powodzenia w losowaniu.
    Serdecznie pozdrawiam.
    -Peninia

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo, które tu zostawisz