piątek, 11 listopada 2011

Kubuś listopadowy

"listopad to niekochana kobieta
co narzeka narzeka narzeka
rozpuściła włosy przed lustrem
i na nic już nie czeka" [...]
Ballada o listopadzie SDM


U mnie jak na razie listopad pełen energii:) I jak na razie nie narzekam:) Kubusia wyszywało mi się bardzo szybko i przyjemnie. Uświadomiłam sobie przy tym hafcie upływ czasu-dopiero był styczeń i dopiero zaczynałyśmy. Mam nadzieję, że niedługo moja kanwa wróci do mnie, a tymczasem Kubuś listopadowy na kanwie Beaty: 
A tak prezentuje się całość wyhaftowana do tej pory:

5 komentarzy:

  1. Fajny kubusiowy kalendarz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zapisanie się na moje candy i życzę powodzonka w losowaniu...papa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w moim Candy :)) Śliczny kalendarzyk! Widzę, że mieszkamy po sąsiedzku :)) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kalendarz, Kubuś uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda! A czas rzeczywiście szybko leci...

    Dziękuję za udział w moim candy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo, które tu zostawisz